یادواره ۷۰ شهید جامعه اطلاعاتی استان ایلام باحضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، مسئولان کشوری و استان و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره اینکه استان ایلام بیش از سه هزار شهید را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام اسلامی کرده است، اظهار کرد: استان ایلام قدمگاه بیش از ۶ هزار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است که خون پاک خود را برای دفاع از مرز‌های اعتقادی و سرزمینی ایران اسلامی فدا کردند و امروز روح آنها بر این محفل و رفتار و اعمال همه ما نظاره گر هستند.

سید مجید میراحمدی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند، افزود: شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس آیات روشنی از حقیقت و راه روشن آنان، نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های آنان و دفاع مقدس، در واقع پاسداشت راه و مسیر روشن شهداست که خون خود را در آن راه نثار نظام و انقلاب اسلامی کردند و امروز وظیفه همه ما ادامه و قدم گذاشتن در مسیر این شهدای عزیز است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع نگاه تبیینی را به دفاع مقدس مطرح کردند، ابراز کرد: در این نگاه باید به چرایی دفاع مقدس، تهاجم دشمن به نظام نوپای انقلاب اسلامی و دستاورد‌های دفاع مقدس داشته باشیم و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.