امامان جمعه و خطیبان شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان در خطبه‌های این هفته بر لزوم حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند.

سیدمحمد صالح مهجور، خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مسلمانان باید همواره نعمت‌های فراوان خداوند را به یاد داشته و شکرگذار پروردگار باشند.

 نماز جمعه میناب 

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب با اشاره به روز جهانی دریانوردی بر لزوم استفاده از ظرفیت دریا تاکید کرده و گفت: توسعه استان و کشور از راه شکوفایی اقتصاد دریا پایه است.

 نماز جمعه بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: رژیم صهیونیستی با شکست در مقابل جهبه مقاومت دست به کشتار کودکان و زنان می‌زند واین از سر بیچارگی آنان است.

حجت الاسلام کیخا افزود: یکی از برکات دوران دفاع مقدس، خودکفایی کشور در تولید تجهیزات نظامی بود.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید خواستار رسیدگی به وضعیت آموزشی در خصوص کمبود معلم و رفع مشکلات وسایل سرمایشی مدارس شد.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام بارانی امام جمعه رودان با معرفی رهبر انقلاب بعنوان پرچمدار جهاد تببین گفت: درصورت ناتوانی ما در روایت سریع و دقیق از حوادث، دشمن از این فرصت استفاده می‌کند و باید دلسوزان انقلاب بیش از پیش وارد میدان جهاد تبیین شوند.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام حاجبی امام جمعه قشم گفت: اتحاد و برادری مسلمانان در برابر وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی سبب شکست و نابودی این رژیم می‌شود.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم گفت: برای جبران خسارت‌های آتش سوزی بازار قدیم قشم، کمک همه مسئولان و مردم ضروری است تا بازاریان ضرر دیده سامان دهی شوند.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت‌الاسلام دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: رژیم صهیونیستی بدون توجه به قانون و با حمایت آمریکا در حال کشتن مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین و لبنان است که جبهه مقاومت با قدرت در مقابل آن ایستاده است.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان هم با اشاره به واریز بخشی از عوارض آلایندگی منطقه ویژه پارس جنوبی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حساسیت کامل این اعتبارات را صرف بهبود زیرساخت‌ها و نیاز‌های اساسی مردم کنند.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام سالاری امام جمعه سیریک گفت: مسئولان استانی برای توسعه گردشگری این شهرستان ضمن حفظ ارزشها، برنامه ریزی کنند.

نماز جمعه بستک

حجت الاسلام جهانگیری امام جمعه بستک به کشور‌های حاشیه خلیج فارس توصیه کرد، به جای ایران هراسی، نگران اوضاع مردم فلسطین و لبنان باشند.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام صالحی امام جمعه بندرخمیر گفت: حادثه انفجار پیجر‌ها در لبنان زنگ خطر وابستگی به بیرون را که سال‌ها به وسیله رهبر معظم انقلاب به صدا در آمده است را یادآوری کرد.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام ذاکری امام جمعه جاسک گفت: بمباران مردم بی دفاع لبنان و فلسطین، نشان دهنده ضعف و استیصال رژیم منحوس صهیونیستی است.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت السلام غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد ضمن اشاره به راه اندازی دومین واحد تولیدی شن و ماسه در این شهرستان گفت: ضروری است واحد‌های دیگری نیز در بخش گافر و پارامون راه اندازی شود.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی

حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور وهشتبندی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ایمان وهمدلی مردم با کمک و همراهی نیرو‌های نظامی کشورعامل پیروزی در مقابل دشمنان بود.

نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام رستاخیز امام جمعه هرمز گفت: یکی از ظرفیت‌های مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران تولید آمبولانس دریایی است و با توجه به نیاز ویژه جزیره هرمز به آن، ازمجموعه علوم پزشکی درخواست داریم برای ساخت آمبولانس دریایی و حل مشکل انتقال بیمار تلاش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.