امام جمعه شیراز با بیان اینکه اوج بی‌تقوایی است که کسی داخل مجموعه مومنین باشد و بخواهد به نفع دشمنان باشد گفت: آقا فرموده با نفوذی‌ها برخورد کنید چرا که ملت و امت حزب الهی حامی مبارزه با نفوذی‌ها هستند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، گفت: آنچه که بشریت را به ورطه‌های خطرناک می‌اندازد بی‌تقوایی است لذا اگر تقوا باشد هم زندگی فردی انسان و هم جوامع بشری رو به اصلاح می‌رود و بایستی تقوا را در همه امور زندگی مدنظر قرار دهیم.

او با بیان اینکه یکی از مسائلی که در باب تقوا بسیار مهم است، انسان به عنوان یک مسلمان مومن آدم باتقوا کسی است که مطیع ولی امر است، افزود: آدم باتقوا آن است که نگاه می‌کند که انقلابی‌تر از ولی امر بودن بی‌تقوایی است.

آیت‌الله دژکام با اشاره به تشرف رزمندگان دفاع مقدس به محضر رهبری، بیان کرد: اگر می‌خواهیم باتقوا باشیم باید بدانیم آقا چه فرمود لذا مقابله با نفوذ فرهنگی تاکید ایشان بود.

او اظهار کرد: آنکه تحت تاثیر فرهنگ بیگانه قرار می‌گیرد بی‌تقوایی می‌کند، بنابراین وظیفه همه است که محکم در مقابل این بی‌تقوایی‌ها بایستند و جلوی این نفوذی‌ها را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بیان کرد: اوج و بدترین نوع بی‌تقوایی است که کسی داخل مجموعه مومنین باشد و بخواهد به نفع دشمنان باشد. ظالم است و به کشورش ظلم می‌کند. این دل مرده‌های مریض القلبی که به نفع دشمن موضع می‌گیرند باید حواسشان باشد که کار عالم دست آمریکا و اسرائیل نیست بلکه دست خداست.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: چیزی نمی‌گذرد پیروزی حزب‌الله را در مقابل جرثومه‌های فساد را خواهیم دید؛ پیروزی دست اسلحه و تکنولوژی نیست پیروزی دست خداست.

آیت‌الله دژکام با تصریح بر اینکه در مقابل این‌حرکت‌هایی‌که می‌شود برخی هم درون کشور وا دادند، اینهایی که جلوه‌های بی‌حجابی و بدحجابی را دارند تشویق می‌کنند اینها واداده هستند، گفت: حضرت آقا فرمودند که حواستان به نفوذی‌ها باشد.

آقایان مسئول قبول دارید که اطاعت از ولی امر بر شما واجب است یا نه؟ ما توقعمان می‌شود متوجه هستیم که برخی خیلی وقیحانه می‌نشینند و خلاف ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرف می‌زنند؛ آقا فرموده با نفوذی‌ها برخورد کنید چرا که ملت و امت حزب الهی حامی مبارزه با نفوذی‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.