امام جمعه ریگان گفت: نفوذ نرم که ابزارش القا و اقناع است ابزار اصلی دشمن است.

امام جمعه شهرستان ریگان گفت: دشمن از نفوذ سخت که ابزارش تهدید و تطمیع است در حال حاضر کمتر استفاده می‌کند، اما نفوذ نرم که ابزارش القا و اقناع است ابزار اصلی دشمن است.

 حجت‌الاسلام ابوالقاسم عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه باید مسئله نفوذ را جدی بگیریم، اظهار کرد : پس از انفجار‌های لوازم الکترونیکی از جمله تلفن‌های همراه و لب‌تاب‌ها، زنگ هشدار میان کشور‌های جهان از جمله محور مقاومت به صدا درآمد و لزوم حکمرانی و بومی‌سازی وسایل ارتباطی برای همه محرزشد.

وی افزود: به اهداف اصلی رژیم کودک کش اسرائیل، افزود: ایجاد تلفات گسترده در بدنه نظامی مقاومت با انفجار دستگاه‌های ارتباط جمعی و الکترونیکی، دشمن با ترور فرماندهان ارشد، می‌خواهد ساختار نظامی منضبط و مدرن حزب الله را با شوکی بزرگ دچار فروپاشی یا حداقل فلج عملیاتی کند.

خطیب جمعه ریگان بیان کرد: اصلی‌ترین هدف کابینه صهیونیستی این است که حزب‌الله را به توقف عملیات درجبهه شمالی وادار کرده و بازدارندگی از دست رفته دریک سال گذشته را احیا کند. 

عباس‌زاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حملات ترکیبی اخیر به لبنان نشان داد بی حساب و کتاب همه کارت‌های خود را در برابر حزب‌الله رو کرده است، اما در واقع در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد.

امام جمعه ریگان همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های ریگان و گنبکی تشکرکرد.

عباسزاده با گرامیداشت روز سرباز، تصریح کرد: تقدیر و تشکر ویژه داریم از سربازان گمنام امام زمان (عج) که  امنیت کشور را مدیون آنها هستیم. 

برچسب ها: نفوذ ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.