مردم هرمزگان بعد از نماز جمعه امروز، در حمایت از حزب الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

مسیر راهپیمایی در بندرعباس بعد از نماز جمعه، از مسجد جامع تا میدان انقلاب بود.

مردم خداجوی بندرعباس در این راهپیمایی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به خاک لبنان و به شهادت رساندن نیرو‌های حزب الله و مردم بی گناه را محکوم کردند.

مردم همچنین با سر دادن شعار‌هایی مانند؛ حزب الله پیروز است، اسرائیل نابود است، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، حمایت خود از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی نیز بیانیه‌ای در چهار بندر قرائت شد، که در بخشی از این بیانیه آمده است؛ ما ملت ایران ضمن اعلام حمایت از مجاهدین رشید حزب الله به عنوان نیرویی تأثیرگذار در مقابله با اشغال‌گری و تجاوزات رژیم صهیوفاشیسم، اعتقاد راسخ داریم که این ضربه‌ها خللی در اقتدار و استحکام سازمانی و انسانی جبهه‌ی مقاومت و حزب‌الله ایجاد نخواهد کرد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است؛ با توجه به سکوت سازمان‌های بین المللی دربرابر ظلم رژیم صهیونیستی، ما از تمامی دولت‌های مستقل و ملت‌های آزاده جهان بویژه همه کشور‌های اسلامی و عربی می‌خواهیم که در برابر این ظلم آشکار و تجاوزات ظالمانه‌ی باند تبهکار بایستند و غزه و لبنان را تنها نگذارند.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است؛ مقاومت در برابر نظام سلطه و رژیم بنیان نهاده شده بر آپارتاید و نسل کشی، همچنان اولویت اصلی ماست و تا تحقق آزادی کامل قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی، در کنار ملت‌های مظلوم منطقه خواهیم ایستاد و آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از غزه مظلوم و حزب الله لبنان اعلام می‌کنیم.

مانند این راهپیمایی در دیگر شهرستان‌های هرمزگان نیز بعد از نماز جمعه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.