رئیس پلیس راه انتظامی لرستان گفت: تصادف مرگبار بین ۲ دستگاه خودرو پژو در محور کوهدشت به پل سیمره چهار فوتی داشت.

سرهنگ محمد زارعی روز جمعه اظهار داشت: ساعت ۰۱:۲۰ بامداد و برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور کوهدشت به پل سیمره ، حد فاصل روستای بلوران، بلافاصله عوامل پلیس راه ، انتظامی و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: تصادف بین یک دستگاه خودرو پژو تاکسی و یکدستگاه پژو دیگر رخ داد که متاسفانه بر اثر این سانحه راننده و سه سرنشین خودرو پژو تاکسی در دم فوت کردند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان با بیان اینکه بعد از تصادف یکی از خودروها دچار حریق شده که توسط دستگاه های امدادی اطفا و مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: برابر اعلام کارشناسان علت تامه تصادف بی احتیاطی از جانب سواری پژو به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی نسبت به سواری پژو تاکسی تشخیص داده شده است.

سرهنگ زارعی تصریح کرد: محور پل سیمره به زانوگه از محورهای اصلی بین استانی است که استان های غرب و شمال غرب را به جنوب متصل و مسیر اصلی ترانزیت کالا به این استان هاست که لازم است از سوی مسئولان نسبت به چهار خطه شدن محور اقدام فوری صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
تاکسی مظلوم و بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جاده‌ای ایران ۵۰ درصد استاندارد های لازم را ندارند و خودرو ها هم ۹۰ درصد استانداردهای بین المللی را ندارد خودرو داخل یعنی خرید قوطی حلبی های روغن جامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
نه از بس با عجله و سرعت رانندگی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
مردم برای خرید این قوطی حلبی ها که قاتل جانشان هست صف میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
کمبود جاده