مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: جنگ ما گنج بود و دوران دفاع مقدس قله‌ای برای ما ساخت که اگر امروز به آن تاسی کنیم در زمینه‌های دیگر نیز به قله‌ها می‌رسیم..

 مجتبی میرحسینی در مراسم میهمانی لاله‌ها بیان کرد: جنگ ما گنج بود و دوران دفاع مقدس قله‌ای برای ما ساخت که اگر امروز به آن تاسی کنیم در زمینه‌های دیگر نیز به قله‌ها می‌رسیم صحنه‌هایی در این جنگ ما خلق شد، شهید سلیمانی در جایی می‌گوید حکومت امام‌زمان تشکیل شود قله آن مانند قلع‌های دوران دفاع مقدس خواهد بود.
 
وی ادامه داد: هدایت امام فرزانه و استقامت ما باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد و این مقاومت سرانجام باعث بیداری در کشور‌های اسلامی شد، شهدا همه وجود خود را برای خداوند دادند اگر فرهنگ دفاع مقدس را در زندگی جاری و به آن توجه کنیم فرهنگ دفاع مقدس به‌صورت آگاهانه و عالمانه باید ترویج پیدا کند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوران دفاع مقدس فرصت مهمی برای دنیا بود که این امت را بسنجد که به‌خوبی و سربلند از آن بیرون آمدیم، خداوند مرگ و زندگی را خلق کرد تا ما را بیازماید و مردم ایران در دوران انقلاب به رهبری امام فرزانه حماسه‌های خلق کردند که برای همیشه ماندگار شد.
 
وی افزود: اگر بذر ایثار و فداکاری در جامعه کاشته شود فردا می‌توانیم آن را برداشت کنیم و، اما اگر بذر آن کاشته نشود فردا در جامعه فساد فرامی‌گیرد شهدا همه وجود خود را دادند و آنان برای خدا حرکت کردند و همه زندگی خود را برای خدا و اسلام فدا کردند.
 
میرحسینی گفت: امروز دشمنان قسم‌خورده اسلام به دنبال اختلاف هستند تا کفار بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند؛ اما خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنان بخواهند و امروز کشور‌های اسلامی بیدار شدند و دیگر به استکبار اجازه نمی‌دهند ما در وعده صادق دیدیم که بسیاری از کشور‌های اسلامی موضع خود را اعلام کردند و با وحدتی که در کشور‌های اسلامی در حال احیا است اسلام در جهان پیروز خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار