بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان نواحی مقاومت بسیج امام صادق (ع) و امام رضا (ع) شهر اصفهان آمادگی خود را در مقابله با تهدیدات دشمن به نمایش گذاشتند.

 در دومین روز از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان نواحی مقاومت بسیج امام صادق (ع) و امام رضا (ع) شهر اصفهان امروز جمعه با اجتماع در میدان امام علی (ع) این شهر آمادگی خود را در مقابله با تهدیدات دشمن به نمایش گذاشتند.


روز گذشته در  نخستین روز برگزاری این رزمایش، بسیجیان در قالب گردان‌های الی بیت‌المقدس به تمرینات و تاکتیک‌های دفاعی در مقابل دشمن فرضی پرداختند و عملیاتی همچون عملیات دفاع از کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین و عملیات نفوذ به مقر‌های دشمن فرضی را در پادگان محل انجام رزمایش اجرا کردند.


رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ با نام و یاد سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی از روز پنجشنبه با رمز یا رسول‌الله در استان اصفهان آغاز شد.

 
در این رزمایش که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده است ۹۶ گردان بیت‌المقدس ویژه برادران و ۵۷ گردان کوثر ویژه خواهران در مناطقی از استان آمادگی خود را با تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمن و کسب الگوی لازم برای آمادگی در شرایط ناهم‌تراز امنیتی و امدادی به نمایش گذاشتند.


فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این رزمایش بزرگ به مدت ۲ روز به طور هم‌زمان در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، لنجان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، اردستان و خور و بیابانک برگزار شد.


سردار مجتبی فدا افزود: اقتدار و آمادگی گردان بسیج از مهم‌ترین پیام‌های این رزمایش است که بسیجیان با بهترین شرایط آمادگی، این توان را به نمایش می‌گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار