منصوریان گفت: عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان با انفجار پیجر‌ها و بی‌سیم‌ها رذالت صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد چون تروریسم در ذات آنهاست.

گقارد منصوریان نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی ارامنه ساکن در سرزمین‌های اشغالی را تحت فشار قرار داده و حتی روحانیون ارامنه هم در ماه‌های گذشته تحت فشار قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: ارامنه ساکن در سرزمین‌های مقدس قدمت چندصد ساله دارند و یکی از پایه‌های اصلی و اساسی مسیحیت در بیت‌المقدس هستند، اما رژیم صهیونیستی زمین‌هایی که در تملک کلیسای ارمنی است را به نحوی به‌واسطه یک شرکت خصوصی به‌عنوان یک عامل وارد عرصه کرده و حالا زمین‌ها را تصاحب کردند و اعتراضی از طرف جامعه ارامنه اسرائیل و همچنین روحانیون کلیسا انجام شد، اما به روحانیون بی‌احترامی شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: صهیونیست‌ها با استفاده از قدرت قهریه زمین‌های ارامنه را از دستشان خارج کردند و صهیونیست‌های افراطی در محله‌های ارامنه اقدام به اخلال در امنیت کرده و به مردم ارمنی حمله می‌کنند و برخورد‌های بسیار بد و خشنی دارند.

منصوریان اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد ورود رژیم اشغالگر با مستشار‌های نظامی و پهپاد‌های پیشرفته‌اش به منطقه قفقاز جنوبی به‌ویژه قره باغ بودیم و جمهوری آذربایجان توانست بعد از سی سال ارامنه را شکست بدهد و منطقه قره باغ را تصاحب کند لذا جمهوری آذربایجان مدیون اسرائیل است و نیرو‌های اسرائیلی الان در منطقه قره باغ و باکو حضور دارند و تسلیحات با پرواز‌هایی از تل‌آویو به باکو منتقل می‌شود و این یک خطر جدی برای امنیت ملی ایران است.

وی افزود: الان شاهد هستیم که جمهوری آذربایجان مسئله دالان زنگزور یا توران بزرگ را مطرح می‌کند که امنیت ایران در خطر می‌افتد و این موضوع به‌واسطه کمک‌های تسلیحاتی و لجستیکی اسرائیل صورت گرفته است.

نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنگ غزه را به لبنان کشانده، چون بقای اسرائیل در جنگ و ترور است به‌خصوص بقای نتانیاهو در این است که جنگ و درگیری ایجاد کند و سعی می‌کند تمام هم‌پیمانان خود را وارد جنگ در منطقه کند که این مسئله تهدیدی جدی برای کل منطقه است.

منصوریان گفت: عملیات تروریستی که رژیم صهیونیستی با انفجار پیجر‌ها و بی‌سیم‌ها در لبنان انجام داد رذالت صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد و اقدامی به‌دور از انسانیت است. پیجر را قشر‌های مختلف مردم در جهان حتی کودکان از آن استفاده می‌کنند، اما صهیونیست‌ها در آن بمب‌گذاری کردند و این اقدام به وضوح یک اقدام تروریستی است همان‌طور که در تهران عملیات تروریستی انجام دادند و اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند که نشان داد تروریسم در ذات صهیونیست‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
خوب که چی؟ راهکار بده . حرف زدن چه فایده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
به همین شکل فرقه صهیونیستی بوجود آمده
ارعاب .ترور .کودک کش .اتش زدن درختان زیتون
کوچاندن اجباری .
خدا هم از دست این فرقه اجوج و ماجوج به تنگ امده
چرا برسد به فلیسطین .لبنان .سوریه ووو
آخرین اخبار