معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت باید ها و نباید های فعالیت های اقتصادی اتباع و مهاجرین خارجی با شفافیت بیان شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید و نظارت بر اجرای دقیق قوانین حوزه اتباع و مهاجرین خارجی توسط دستگاه های اجرایی استان بر بهره گیری از ظرفیت های بی نظیر اقتصادی و صنعتی اتباع ومهاجرین خارجی در مسیر توسعه همه جانبه استان تاکید کرد .

احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه کارگروه فعالان اقتصادی اتباع ومهاجرین خارجی که روز پنج شنبه در سالن جلسات امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم برگزار گردید بر تدوین و اطلاع رسانی شفاف باید ها و نبایدهای فعالیت های اقتصادی اتباع ومهاجرین خارجی در استان تاکید کرد .

حاجی زاده با بیان ظرفیت های بیشمار حضور220 هزار تبعه ومهاجر خارجی مجاز از 119 کشور جهان در استان قم خاطر نشان کرد : دستگاه های اجرایی باید در مسیر بهره گیری از ظرفیت های حضور اتباع در توسعه همه جانبه سیاست های و فعالیت های اجرایی استان گام های اساسی و جدی بردارند .

معاون استاندار با بیان این که نگاه مدیران و دستگاه های اجرایی استان قم به فعالیت های اقتصادی اتباع نگاه مثبت و سازنده است ابراز امیدواری کرد : نهادهای متولی باید ضمن بازنگری و اصلاح نقاط ضعف های گذشته نسبت به ریل گذاری موثر توسعه اقتصادی با مشارکت مهاجرین و سرمایه گزاران خارجی گام های موثری بردارند.

حاجی زاده با اشاره به الزام پاسخگوئی مدیران متولی حوزه اتباع در رعایت قوانین و الزامات قانونی بهره گیری از ظرفیت های نخبگانی مهاجرین تاکید کرد : باید ضمن دقت و نظارت موثر تر و دقیق در خروج اتباع غیر مجاز از استان ، با واحد های تولیدی ، شرکت ها و نهادهایی خصوصی که از اتباع غیر مجاز استفاده می کنند برخورد قاطع و قضایی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.