کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری از عصر امروز در مناطق مختلف این استان آغاز می شود و به تناوب تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش ها به طور پراکنده و رگباری خواهد بود که مناطق شمال، شمال غرب و جنوب خراسان رضوی بیشترین میزان بارش ها را خواهند داشت و احتمال وقوع روان آب در این مناطق نیز پیش بینی می شود.

او افزود: بارش ها در ارتفاعات شمال خراسان رضوی در برخی از ساعات و در روزهای ابتدایی هفته آینده به شکل برف رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز روند کاهشی دما همچنان در استان ادامه خواهد داشت و هوای خنک در خراسان رضوی ماندگار است.

حکمی بیان کرد: بارش باران از عصر امروز در مشهد آغاز می شود و این بارش ها تا صبح فردا، جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، خوشاب با کمینه دمای ۱۴ و داورزن با بیشینه دمای ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۹ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: دمای کنونی مشهد ۲۳ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار