«هواتو دارم» نوشته محمد رسول ملاحسنی با استقبال مخاطبان به چاپ هشتم رسید.

 قرار است متن تقریظ مقام معظم رهبری بر شش عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی شود.«هوا تو دارم» نوشته محمد رسول ملاحسنی که از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده،‌ یکی از این 6 کتاب است.

 تاب «هواتو دارم»؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی به روایت همسر است که هفته گذشته در کنار پنج کتاب دیگر به تقریظ مقام معظم رهبری مزین شده است. پس از انتشار خبر تقریظ رهبری بر این کتاب،‌ استقبال مخاطب کتاب را به چاپ هشتم رساند.

پیش از این مقام معظم رهبری از کتاب «یادت باشد» نیز که یکی دیگر از آثار محمدرسول ملاحسنی و روایتی جذاب از شهید مدافع حرم حمیدسیاهکالیمرادی است یاد کرده بودند.

کتاب هواتو دارم دربردارنده روایت زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی است. وی متولد ۹ اسفند سال ۱۳۶۶ در تهران بود؛ جوانی باهوش، بامحبت و صادق. در «تیر اندازی» تبحر خاصی داشت.دوره‌های مختلف «راپل»، «غواصی» و «پاراگلایدر» را با موفقیت طی کرده بود. مرتبه دوم برای دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) به سوریه رفته بود که در ۲۳ آبان ماه سال ۹۶ به شهادت می‌رسد.

 در بخشی از این کتاب آمده است:

«وقتی رسید، مثل همیشه، جلوی در ورودی ایستادم به‌استقبالش. با یک لیوانِ بزرگ شیرپسته پله‌ها را بالا آمد و گفت: «بفرما، این هم یه شیرینی، ویژه عید غدیر.» گفتم: «فکر نکنی با این خودشیرینی‌ها نمی‌پرسم تا این ساعت شب کجا بوده!» کمی این‌پا آن‌پا کرد و گفت: «واقعیتش، جلسه که تموم شد، برگشتنی با دوست‌هام رفتیم کافه، از این شیرپسته‌ها خوردیم. پیش اون‌ها نتونستم بگم یه لیوان هم برای تو بخرم. به‌اجبار با دوست‌هام تا نزدیک‌های خونه اومدیم. بعد که جدا شدیم، چون وسیله نداشتم و مسیر ماشین‌خور نبود، مجبور شدم پیاده برم تا کافه، این لیوان رو بخرم و دوباره پیاده برگردم. برای همین این‌قدر طول کشید.»

چاپ هشتم «هواتو دارم» در ۳۰۴ صفحه قطع رقعی با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۱۵۰ هزار تومان به همت انتشارات شهید کاظمی به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور عرضه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار