استاندار فارس ضمن دیدار با محمد مهدی کشاورزی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، از وی تقدیر کرد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با محمد مهدی کشاورزی دانش آموز شیرازی دارنده مدال طلای جهانی المپیاد نجوم و اختر فیزیک ۲۰۲۴ برزیل از وی تقدیر کرد.

ایمانیه در این دیدار با تاکید بر اینکه دولت و ملت همواره به جوانان نخبه و با انگیزه ایران اسلامی احترام می‌گذارد و در هر شرایطی از آنان حمایت می‌کند بر ضرورت اقدامات آسیب شناسی در حوزه‌های پیش روی نخبگان سخن گفت و افزود: بهترین فرد برای آسیب شناسی مشکلات پیش روی نخبگان، همین جوانان باهوش و با استعداد هستند تا ضمن بررسی مسائل و هم‌اندیشی با دوستان موارد را به مسئولین ارجاع دهند.

او افزود: مدیریت استان آمادگی دارد مسائل کارشناسی را با حضور نخبگان و مدیران مربوطه بررسی و برای حل آنان راهکار‌های عملیاتی اتخاذ کند.

استاندار فارس عزیمت نخبگان استانی به مرکز کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: طبیعتاً برخی حوزه‌های فعالیت نخبگان در استان میسر نیست، اما این موضوع نباید منجر به ترک استان و عزیمت به پایتخت شود بلکه می‌بایست با سماجت و پیگیری، مسائل استانی را برطرف کرد و زمینه ساز کسب موفقیت‌های مشابه و روزافزون برای سایرین شد.

او ضمن حمایت همه جانبه از نخبگان علمی استان بر لزوم ادامه فعالیت‌های علمی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم توقعات نخبگان که به حق هم هستند برطرف شود.

محمد مهدی کشاورزی که در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم وقت در فیزیک جز ۵ مدال آور طلای جهانی بود، مدال طلای کشوری نجوم و اخترشناسی سال ۱۴۰۲ و مدال طلای مسابقات ستاره شناسی روسیه در سال ۲۰۲۳ را نیز در کارنامه خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار