مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ میلیون دلار ارز به ۱۴ واحد صنعتی این استان در بخش‌های مختلف تخصیص یافت.

 امیرتیمور موسویان گفت: ۶۳ میلیون دلار ارز به ۱۴ واحد صنعتی غذایی، شیمیایی و دارویی تخصیص یافت که در تاریخ تجاری استان بی سابقه بوده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت تأمین ارز مورد نیاز با توجه به تعهد واردات در مقابل صادرات افزود:  این اقدام گامی مهم برای توسعه صنعت و اقتصاد استان بوده و امیدواریم که با ادامه این روند، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر واحد‌های تولیدی و افزایش اشتغال در استان باشیم.
 
موسویان اضافه کرد: مجموعه صنعت معدن و تجارت استان با برنامه‌ریزی دقیق، حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش در امر تولید و ارتقاء سهم استان در تولید ناخالص داخلی (jdp) کشور همه تلاش‌های خود را انجام می دهد.
 
وی استقبال فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از این اقدام را مطلوب ارزیابی کرد.
 
موسویان با اشاره به بررسی مشکلات فراروی پتروشیمی گچساران توسط کارگروه ستاد تهسیل و رفع موانع تولید گفت: این پتروشیمی به محصول نهایی تولید رسیده و رفع مشکلات در زمینه‌های ثبت سفارش قطعات و ماشین آلات، تامین ارز و مسائل زیست محیطی مورد رصد و اتخاذ تصمیمات حمایتی ستاد تسهیل بوده که بدون شک تأثیر مستقیم بر تداوم تولید و تثبیت اشتغال این واحد دارد.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: این واحد تولیدی دارای ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال است و اتخاذ تصمیمات ناظر بر رفع مشکلات تولیدی توسعه اقتصادی استان و تحقق شعار سال «افزایش تولید با مشارکت مردم» را موجب خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.