مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان شرقی گفت:همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس مدرسه امید زندان مرکزی تبریز فعالیت خود را با حضور دانش آموزان آغاز کرد.

جوادی  با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان با رشادت و ایثار جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

وی افزود: ملت ما با هدایت‌های داهیانه امامین انقلاب کاری کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جایی از پیشرفت و اقتدار برسد که حتی دشمنان به آن اذعان دارند.

 جوادی اظهار داشت: با توجه به رسالت زندان‌های استان در سند تحول قضایی ایجاد موقعیت تحصیل و موضوع اصلاح و تربیت بسیار مورد توجه است تا بتوانیم با تعلیم و تربیت و آموزش درسی افراد را اصلاح کنیم.

حسن زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با بیان اینکه تحصیل یک فرصت خودسازی است گفت: اگر یک نفر به سمت خداشناسی و مسیر درست هدایت شود مانند این است که یک جامعه هدایت شده است لذا اگر تعلیم و تربیت و علم آموزی به دانش آموزان زندانی را محقق کنیم قطعا سراغ کار‌های خطا نخواهد رفت.

گفتنی است در مدارس زندان‌های استان ۶۷ دانش آموز در متوسطه اول، ۶۰ دانش آموز در متوسطه دوم، ۹۶ سوادآموز در نهضت سواد آموزی و۲۰ دانش آموز  ثبت نامی جدید هستند و تعداد ۱۴ دانشجو نیز در حال تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار