سخنان مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در نشست سازمان ملل متحد با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

محتوای سخنان پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل قابل تقدیر بود، برای بنده آن بخشی که با مردم امریکا سخن گفت جذاب‌تر بود: «ما کنار کشور شما پایگاه نظامی نساختیم، ما فرمانده شما را ترور نکردیم.»
سخنان  مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در نشست سازمان ملل متحد با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران با سلایق سیاسی مختلف از صحبت‌های پزشکیان تقدیر کردند و این مواضع را شایسته ملت ایران دانستند. کاربران تأکید کردند خط سیاست خارجی دولت چهاردهم باید بر پایه همین مواضع باشد و ان‌شاءالله در چهار سال آینده نیز بر همین خط استوار بماند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را از سلایق مختلف مرور کرده‌ایم. 

 محمد اکبرزاده:
از رصد واکنش‌ها اینگونه بر می‌آید که سخنرانی رئیس‌جمهور پزشکیان در سازمان ملل، توأمان هم برای حامیان دولت و هم برای منتقدان «راضی» کننده بود. 
 عبدالله گنجی:
محتوای سخنان پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل قابل تقدیر بود، برای بنده آن بخشی که با مردم امریکا سخن گفت جذاب‌تر بود: «ما کنار کشور شما پایگاه نظامی نساختیم، ما فرمانده شما را ترور نکردیم.»
 تینا امین:
محتوای اولین سخنرانی رئیس‌جمهور آقای دکتر پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل، ارزشمند و قابل تقدیر بود. روسفیدمان کردند. روسیاهی‌اش برای هتاکان پروژه‌ای، نقارجویان و قاضیان هیجان‌زده مجازی ماند که با سم‌پراکنی در زمین بازی رسانه‌های معاند بازی کردند. 
 فرهاد فتحی:
‏آقای پزشکیان دمت گرم؛ من به شما رأی ندادم، تلاش هم کردم رأی نیارید ولی وقتی این مرام و معرفت رو از شما دیدم، حقیقتاً شرمنده شدم. امیدوارم همه ما را بابت برخی حرف‌هایی که در فضای احساسی انتخابات زدیم، حلال کنید و امیدوارم همین جوری بمانید. یاعلی... 
 حسام‌الدین آشنا:
پزشکیان در کوتاه‌ترین سخنرانی یک رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی هم با صریح‌ترین تعابیر میز و میدان را نمایندگی کرد و راهبرد دفاعی ایران را به رخ کشید، هم پیام صلح و دوستی و همکاری را به همسایگان و منطقه ابلاغ کرد و هم خوی تجاوزگری و سیاست فشار حداکثری را به چالش کشید. خدا قوت.
 احسان عبادی:
ممنون دکتر پزشکیان. هم یاد رئیسی عزیز را کردی، هم از وحشی‌گری صهیونیست در غزه و لبنان گفتی، هم از ترور شهید سلیمانی و هم اینکه این جنایت‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند؛ ممنون دکتر. احسنت. احسنت. احسنت. 
 لیلا بابایی:
هر چی که اینترنشنال تو این چند روز رشته کرده بود رو با یه ربع سخنرانی پنبه کرد!
 یسنا صفایی:
سخنرانی آقای پزشکیان در سازمان ملل، ارائه‌ای منسجم، منطقی، بازگوی ارزش‌ها و اصول جمهوری اسلامی و با بیان متقن بود. ضمن نقد‌های بجا، معتقدم در هوای سیاسی این روزها، باید مراقبه کرد تا هم نفس با جریان تضعیف رئیس‌جمهور، از مرز ‎انصاف خارج نشویم. 
 فربد ابراهیمی:
پزشکیان هم از شهید رئیسی یاد کرد، هم از شهید حاج قاسم عزیز. در مورد مسائل مختلف به درستی حرف زد؛ شاید هم بخش کوچکی از صحبت‌هایش خوشایندمان نبود که طبیعی است. در کل عرض کنم پزشکیان در سازمان ملل در قامت نماینده مردم بزرگ ایران اسلامی ظاهر شد، دمش گرم و خدا قوت بهشون.
 دانیال معمار:
رئیس‌جمهور ایران انصافاً در مجمع عمومی سازمان ملل صدای مظلومان فلسطین شد. 
 وحید ایمانی:
خداقوت آقای رئیس‌جمهور! ما به شما و مواضع انقلابی و عقلانی شما و به دفاع جانانه‌تان از محور مقاومت و مردم فلسطین افتخار می‌کنیم. ‎#سازمان_ملل
 علی چاهخوزاده:
سخنرانی آقای رئیس‌جمهور برخلاف مواضع دیروز معقول و منطقی بود. بخش پایانی خطاب قراردادن مردم امریکا جزو نکات برجسته او بود. به درستی از شرارت رژیم تروریستی صهیونیستی گفت و از فلسطین و حزب‌الله و لبنان دفاع کرد. 
 حافظ حکمی:
‏سخنرانی رئیس‌جمهور، دل هر ایرانی رو در هر گوشه دنیا شاد کرد! عاقلانه و عزتمندانه و منصفانه و غیر شعاری و منطبق با وجدان جمعی ایرانیان! حتی مخالفان پزشکیان و چه بسا مخالفان نظام هم از این سخنرانی موفق و مستدل خوشحال هستند! بیش باد ‎#برای_ایران

منبع: جوان آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار