شب‌شعر شهدایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سراوان برگزار شد.

حسین پیوست فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در آئین شب‌شعر شهدایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نمازخانه این ستاد برگزاری شد، بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی پایه‌های انقلاب اسلامی مستحکم شد و نمود آن را می‌توان استقامت و مقاومت بین مردم ایران که ایجاد شده را بیابیم که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

 
 وی افزود: اگر ما در عملیات وعده صادق پوزه اسرائیل را به زمین زدیم به دلیل استقامت و مقاومت ما بوده است.
 
 فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: ما مقابل ترفند‌های استکبار جهانی مقاومت می‌کنیم و به اذعان تحلیل‌گران غربی اگر هر انقلابی به جزء از انقلاب ایران بود از گردنه خارج می‌شد.
 
 پیوست با بیان اینکه استقامت مردم نشان داد این انقلاب ادامه‌دار خواهد بود و به دست منجی عالم بشریت می‌رسد، تصریح کرد: در دفاع مقدس رزمندگان زیادی از سراوان برای دفاع از کیان ایران اسلامی حضور داشتند که تعدادی از این رزمندگان شهید و تعدادی جانباز شدند.
 
 وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا و به همت رزمندگان اسلام و جان‌فشانی شهدا پوزه دشمن که بیش از پنجاه کشور از آن پشتیبانی می‌کرد پوزه آن به خاک زده شد.
 
 فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: خداوند را شاکریم که در این ایام به ما توفیق می‌دهد یاد رزمندگان و شهدا را با برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان و برنامه‌های فرهنگی گرامی بداریم.
 
 پیوست بیان کرد: شما بسیجیان در تمام عرصه‌ها از انقلاب و کیان کشور دفاع کردید و اگر امروز در استان امنیت حاکم است به دلیل فعالیت بسیجیان است، وجود بسیجیان قدرت بازدارندگی دارد و انسجام و وحدت ایجاد شده در ایران اسلامی قدرت بازدارندگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار