فرمانده سپاه هامون گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام با جبهه کفر است و به همین مناسبت ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان هامون برگزار می‌شود.

 مسعود پورشهابی به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان انقلابی مقابل نظام سلطه ایستاده و هر لحظه آماده جان‌فشانی هستند، بیان کرد: ایمان به خدا و اراده مردم و رهبری حکیمانه مقام رهبری توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
 
 پورشهابی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: با اعتماد به جوانان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تلاش قوای سه‌گانه در عبور از این گذر سخت هستیم که یقیناً افق‌های روشنی در انتظار نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه است.
 
 وی حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس را جزو برگ‌های زرین و شکوهمند در تاریخ کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هم نیرو‌های نظامی در آمادگی کامل برای جان‌فشانی در راه نظام و کشور هستند.
 
 پورشهابی با اشاره به تأمین امنیت انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با تأمین امنیت توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان جان‌برکف، انتخابات سالم و پر شور برگزار شد.
 
 فرمانده سپاه هامون با اشاره به تعامل سازنده با سایر ادارات و نهاد‌ها اظهار کرد: مرمت خانه‌های محرومین، لوله‌کشی گاز، مرمت مدارس از عمده اقدامات سپاه شهرستان است.
 
 پورشهابی همچنین با اشاره به اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، یادواره‌های شهرستانی، حوزه‌ای، پایگاهی و آبروی محله، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، برپایی میز خدمت، تجلیل از روحانیون تأثیرگذار شیعه و سنی و خادمین شهدا، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از مدافعان سلامت و صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و بازسازی عملیات کربلای پنج از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان هامون است.

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار