رئیس پلیس راه استان هرمزگان از برخورد ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در محور خمیر خبرداد.

 سرهنگ مهدی نیک بخت عصر چهارشنبه در تشریح این حادثه بیان کرد: مأموران پاسگاه پلیس راه شهرستان خمیر ساعت صبح امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره تصادف در محور لار به خمیر مطلع و بلافاصله برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور درمحل واقع در روستای دکل پهن، مشاهده کردند یک دستگاه تریلر خودروبر حامل ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس که از مسیر لار به کهورستان در حرکت بودند با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر مقابل برخورد کرده‌اند که در این حادثه هر سه خودرو به همراه ۶ خودرو در حال حمل توسط تریلر دچار حریق شده و در این حادثه راننده اتوبوس به دلیل سوختگی جان خود را از دست داد.

این مسئول انتظامی علت این حادثه را بی توجه به جلو و انحراف به چپ راننده کامیون تانکر عنوان کرده و اظهار داشت: با همکاری اورژانس جسد راننده اتوبوس به سردخانه انتقال یافت و کمترین زمان ممکن مسیر بازگشایی شد و تردد در این مسیر در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث تلخ جاده ای، به عموم رانندگان توصیه کرد در حین رانندگی ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از هرگونه عجله و شتاب خودداری و با تسلط و هوشیاری کامل در رانندگی از وقوع حوادث ناگوار جاده ای جلوگیری کرده و جان خود و سرنشینان دیگر خودروهای عبوری را به خطر نیاندازند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.