مدیرعامل شرکت سکاف از آغاز تخلیه میلگرد‌ها طی دو روز آینده به منظور اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

به نقل از شهرداری قم،غلامحسین صالحی اظهار کرد: در جلسه روز دوم مهرماه با حضور شهردار محترم جناب آقای دکتر سقائیان نژاد و همکارانشان و همچنین شرکت سکاف در خصوص روند پروژه بسط شرقی حرم مطهر صحبت‌هایی شد. برخی خواسته‌ها در خصوص عملیات اجرایی و تکمیل طراحی برای پروانه بیان گردید.

وی افزود: همچنین مراحل کار توضیح داده شد تا چنانچه درجهت بهتر شدن عملیات اجرایی مسأله‌ای وجود دارد ابراز شود و برای نهایی شدن کار و اخذ پروانه لحاظ گردد.

مدیرعامل شرکت سکاف ادامه داد: ظرف دو روز آینده تخلیه میلگرد‌ها اتفاق میفتد تا کار حفاری شمع‌ها برای دیواره‌های کناری آغاز شود و بتوان سرعتی به پروژه داد و روند کار به خوبی پیش برود، به هرحال این پروژه در کشور به عنوان یک پروژه شاخص محسوب می‌شود.

صالحی تصریح کرد: در جلسه بیان شد که اگر از جهت شرکت یکسری کار‌ها عقب افتاده به منظور رفع معارض و انجام تعاملات بود که به خوبی پیش رفت و برنامه هدف در برهه زمانی ۶ ماه به ۶ ماه ارائه می‌شود، همچنین جلسه مشترکی با توجه به شروع شدن کار از امروز چهارم مهرماه به صورت ماهیانه برگزار می‌شود تا کار‌ها در این مسیر به خوبی پیش برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار