شریفی با اشاره به جهانی شدن گفتمان مقاومت، گفت: امروز به برکت انقلاب، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، شیعه و سنی در برابر مصدایق بارز ظلم، استبداد و استکبار؛ آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و گفتمان مقاومت در لبنان، فلسطین، یمن و عراق فراگیر شده است.

 رضا شریفی  در همایش یاوران وقف در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: قبل از ادبیات طوفان الاقصی و در گذشته ما شاهد عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌های عربی با اسرائیل در قالب طرح آبراهام بوده‌ایم، اما در روز گذشته وزرای خارجی هشت کشور عربی منطقه، اسرائیل را محکوم کردند که این نتیجه گفتمان مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه امپراتوری رسانه‌های اسرائیلی اجازه انتشار، نشر و مخابره مظلومیت فلسطین، ددمنشی وحشیگری خودشان را به دنیا نمی‌دادند، ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و گفتمان مقاومت این جنایات به دنیا مخابره شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مقاومت هزینه دارد و با وجود مشکلاتی که داریم مستقل‌ترین و مقتدرترین کشور روی کره خاکی جمهوری اسلامی ایران است، اما دشمنان نمی‌گذارند این افتخار را جوانان ما درک و به گوش آحاد مردم برسد.

برچسب ها: استانداری ، گفتمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار