سازمان بین‌المللی پناهجویان از آوارگی بیش از ۹۰ هزار لبنانی طی روز‌های اخیر به دلیل حملات صهیونیست‌ها خبر داد.

تشدید توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان طی روز‌های اخیر علاوه بر تلفات سنگین انسانی، باعث آواره شدن ده‌ها هزار غیرنظامی شده است. مقامات صهیونیست با بمباران گسترده لبنان به دنبال تحت فشار قرار دادن حزب الله برای پذیرش مذاکره برای بازگرداندن شهرک نشینان به نوار مرزی با لبنان هستند. 

به گزارش الجزیره، سازمان بین المللی پناهجویان وابسته به سازمان ملل متحد امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای از آواره شدن گسترده غیرنظامیان به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به لبنان خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این نهاد آمده است: تنها طی روز‌های اخیر و با تشدید تنش‌ها ۹۰ هزار و ۵۳۰ غیرنظامی لبنانی به دلیل حملات صهیونیست‌ها آواره شده اند. 

این بیانیه با اشاره به ضرورت ایجاد ظرفیت‌های جدید به منظور اسکان آوارگان لبنانی، می‌افزاید: نزدیک به ۴۰ هزار آواره تاکنون در ۲۸۳ پناهگاه اسکان داده شده اند. 

آواره شدن این میزان غیرنظامی در حالی به وقوع پیوسته است که ارتش رژیم صهیونیستی بر تشدید حملات خود به لبنان تاکید دارد. 

وزارت بهداشت لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: توحش صهیونیست‌ها در این کشور در روز چهارشنبه تاکنون ۵۱ کشته و ۲۲۰ مجروح برجای گذاشته است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
۱۰ میلیون فقط تو ایران افغانی اومده ۹۰ هزار که شوخی هست به اونها هم بگید بیان ایران که خرج همه تو منطقه از جیب مردمش میده خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
در جنگ ۳۳ روز ۲۰ پیش وضعیت اقتصادی کشور مون خیلی خوب بود به لبنان کمک کردند به اورگانی که خانه اجاره کرده بودند کرایه خانه هایشان توسط ایران پرداخت میشد اما الان وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست مردم خودمان هم تو مشکلات زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۹:۱۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
هدف نتانیاهو هم همین است مرزنشینان آواره شوند تا فشار برای حزب الله بیشتر شود اسرائیل توان حمله زمینی ندارد چون ارتش درگیر است فرسوده شده است
آخرین اخبار