نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفت: باید ایمن سازی مسیر‌های روستایی به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ تصریح کرد: مجلس به عنوان پناهگاه مردم، مشکلات و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری خواهد کرد و این محور یکی از مطالبات چندین ساله بزرگ و مهم استان بود که اکنون برای تکمیل آن نیازمند تأمین اعتبار آن هستیم که امیدواریم با عنایت وزیر محترم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه مهم صورت گیرد. 

فتح الله توسلی با بیان اینکه شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ وسیع‌ترین شبکه راه‌های استان را دارا هستند گفت:شهرستان کبودرآهنگ به خاطر دارا بودن جاذبه‌های طبیعی گردشگری مانند غار علیصدر، تالاب شیرین سو و... هر ساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران در شهرستان می‌باشد و شهرستان بهار نیز با قرارگیری در کریدور ارتباطی با غرب کشور اهمیت دوچندانی به توجه زیرساخت‌های این حوزه انتخابیه داده است.

توسلی همچنین در ادامه به نقاط حادثه خیز بهار و کبودراهنگ در محور‌های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: تصادفات جاده‌ای به دلیل نا ایمن و یا غیراستاندارد بودن محور‌ها در حوزه انتخابیه پذیرفتنی نیست و باید ایمن سازی این مسیر‌ها به ویژه مسیر‌هایی روستایی به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات لازم در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ انجام شده گفت:مسکن یکی از ضروریات زندگی مردم است و باید به این حوزه توجه ویژه‌ای شود و مجلس دوازدهم نیز آمادگی لازم را دارد که در این حوزه به کمک دولت بیاید.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ادامه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه‌های راهداری و مسکن اشاره کرد و خواستارتسریع و تکمیل پروژه زیر گذر شهرک صنعتی بهاران، پروژه راه خلعت آباد، مطالعه راه حسن قشلاق به صالح آباد و مهاجران شاوه، محور کبودراهنگ – زنجان؛ روکش آسفالت محور‌های روستاییایستگاه راه آهن و دیگر پروژه‌های این حوزه شد.

گفتنی است در ادامه با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی دستورات لازم برای تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این حوزه در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ صادر شد

برچسب ها: مجلس ، ایمن سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.