علمدار گفت: سال‌های دفاع مقدس، با سرخی خون شهیدان ثبت شده است و این دوران اوج خودباوری و توانمندی ملت ایران بود.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در سومین یادواره شهدای آبفا و کارمندی استان یزد که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: این دوران، در حقیقت اوج خودباوری و توانمندی ملت ایران بود، روزگاری که ملتی مظلوم با دست‌های خالی، اما با تکیه و اتکا به قدرت الهی در آزمون دفاع مقدس، ابهت غرب و شرق را در هم شکست و خود را از بند ظلم و ستم و خودباختگی نجات داد.

او افزود: در آن دوران پر از تلاطم و شور، شرکت آب و فاضلاب به عنوان یکی از نهاد‌های دولتی تلاش کرد تا با اعزام نیرو‌های رزمی، تجهیزاتی، در اختیار گذاردن وسایل و ماشین آلات به پشتیبانی از جبهه و رزمندگان بپردازد و حمایت خویش را از حماسه مقاومت به اثبات برساند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد بر حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و
شهادت به نسل آینده، تاکید کرد و ادامه داد: بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مدنظر قرار گیرد.

علمدار صیانت از دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را ضروری خواند و اظهار داشت: خاطرات و نوشته‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هم در حوزه جنگ تحمیلی و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند است و نسل جوان جامعه نیازمند بهره مندی از تجربه‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم رونمایی از کتاب غیور مردان سقا و بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.