نروژ تحقیقات مقدماتی را در مورد گزارش‌هایی مبنی بر ارتباط یک شرکت نروژی با پیجر‌هایی که هفته گذشته در لبنان منفجر شد، آغاز کرده است.

پلیس امنیتی نروژ، [PST]تحقیقات مقدماتی را برای تعیین اینکه آیا دلایلی برای شروع تحقیقات [کامل]در مورد ارتباط انفجار پیجر‌ها در لبنان و یک شرکت نروژی وجود دارد، آغاز کرده است.

مقامات بلغارستان هفته گذشته تحقیق در مورد شرکت نورتا گلوبال مستقر در صوفیه را آغاز کردند. این شرکت در سال ۲۰۲۲ توسط شهروند نروژی رینسون خوزه تاسیس شد.

از سه شنبه گذشته اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان با انفجار دستگاه‌های ارتباطی و پیجر آغاز شد و این انفجار‌ها تا روز جمعه ادامه یافت که نزدیک به ۳۵ شهید و ۳۵۰۰ زخمی بر جای گذاشت. 

تایوان، مجارستان و بلغارستان نیز در حال بررسی پیوند‌های احتمالی در زنجیره تامین هستند.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
همه تون سر و ته یه کرباسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
لعنت خدا برامریکاو اسرائیل ملعون واروپای جنایتکار
خاک برسرهمشون الهی دنیا ازوجود کثیف لعین پلید اروپا وامریکا واسرائیل پاک میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
حالا فکر کنید بجای این شرکت های غربی یه شرکت ایرانی فقط اسمش روی یکی ازین دستگاه ها بود ببینید چیکار میکردن در فضای مجازی!!!! کاری میکردن هیچکس از شرکته خرید نکنه یه هفته ای جمع شه شرکته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشنای
۲۲:۴۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
هر شرکت و هر کشوری که این پجرها راساخته و واسرائیل در آنها دست برده باید نهایت نفرت خود را به اسرائیل نشان دهند. تا همگان بدانند که این کشورها نیتشان خدمت بوده نه کشتار مردم لبنان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
کارهایی می کنن خارجی ها مثلا دم کراسی دارن و انسان هستن با مشت گره کرده بگو مرگ بر امریکا بگو بیچارت می کنم بعدش هر طور هم بشه ما پیروزیم اگر امریکا از جنگ و دلار نون میخوره ما از مرگ بر امریکا
آخرین اخبار