مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: جشنواره‌های هنری در رشته‌های مختلف طی امسال به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و کرمان برگزار می‌شود. ‌

مجید منصوری امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره‌های هنری در رشته‌های تئاتر، عکس، هنر‌های تجسمی، موسیقی و فیلم کوتاه طی امسال به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: متقاضیان باید آثار خود را براساس فراخوان‌ها به دبیرخانه استانی ارسال کنند و برگزیدگان پس از انجام داوری به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس و به همت سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، شب شعر نجوای مقدس با حضور شعرای دیار سلیمانی در سالن اجتماعات باستانی‌پاریزی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این محفل شهدایی ۳۰ نفر از هنرمندان بسیجی به شعرخوانی با موضوع شهادت و دفاع‌مقدس پرداختند و همچنین مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با تشکر از حضور شاعران در شب شعر نجوای مقدس بیان داشت: هنرمندان و شعرا در دوران دفاع‌مقدس نقش مهمی در ایجاد روحیه بین رزمندگان برعهده داشتند و این قشر هم‌اکنون نیز نقش اساسی در اعتلای فرهنگی و هنری ایران اسلامی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار