رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم توجه به شاخص‌های پیشگیری از وقوع جرم در راستای کاهش بروز انواع تخلف‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو امروز در آیین معارفه رئیس دادگستری شهرستان سرعین با اشاره به اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم گفت: اهتمام جدی در پرداختن به شاخص‌های پیشگیری از وقوع جرم زمینه‌ساز کاهش تخلف‌ها در همه حوزه‌ها به ویژه در بحث صیانت و حفاظت از حقوق عامه و بیت المال در همه حوزه‌ها و موجب کاهش ورودی پرونده به محاکم می‌شود.
رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه یکی از مهمترین عامل‌های تاثیرگذار در پیشبرد بهتر امور و ارایه خدمات مطلوب به مردم وجود هماهنگی و همکاری بین مجموعه‌های قضایی است، افزود: تعامل در کنار حرکت در مسیر قانون موجب می‌شود که هر دستگاهی وظیفه‌های ذاتی خود را به خوبی انجام دهد و ارایه خدمات به مردم تسهیل و تسریع گردد.
او با اشاره به ظرفیت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی بر لزوم استفاده از فرصت‌های سازنده این فضا در آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و تثبیت امنیت روانی مردم با استفاده از تولید محتوای سازنده و متناسب با نیازمندی‌های روز جامعه تاکید کرد.
کثیرلو در ادامه بر لزوم برخورد با اراذل اوباش و اخلالگران نظم و امنیت همچنین مبارزه جدی و قاطعانه با مظاهر فساد در همه زمینه‌ها را مورد تاکید قرار داد.
محمدعلی علایی در ادامه این آیین به جای قاضی مهدی رحیمی‌نسب به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی سرعین معارفه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.