استاندار گیلان در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مقاومت، تنها راه شکست رژیم صهیونیستی را اتحاد ملت‌های مسلمان دانست.

 اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۴ مهر ماه) در مراسم پنجمین آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مقاومت استان در سالن اجتماعات فراجا با بیان اینکه شهدا مدال افتخار رزمندگی را بر گردن دارند، گفت: شما رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بودید که با فداکاری و اهدا کردن خون‌های خود باعث ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شدید.

او دوران دفاع مقدس را نبرد حق علیه باطل و کفر دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس تمامی کشور‌های بلوک شرق و غرب به رژیم بعث عراق انواع سلاح‌ها را می‌دادند تا علیه ملت و رزمندگان ایرانی استفاده کنند ولی مردمان این مرز و بوم با ایستادگی خود باعث شدند حتی یک متر از خاک وطن از این کشور جدا نشود.

استاندار گیلان با اشاره به جنایات باند تبهکاری رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با جنایات خود مردمان فلسطین و لبنان را به خاک و خون می‌کشند و جامعه جهانی به سکوت مرگبار فرو رفته و مجامع بین‌المللی نیز هیچ اراده‌ای برای حل ایجاد آتش بس ندارند.

عباسی تنها راه شکست رژیم صهیونیستی را اتحاد و وحدت میان ملت‌های مسلمان برشمرد و گفت: ملت‌های مسلمان با وحدت و با کنار زدن سلایق مختلف مذهبی می‌توانند دشمن و رژیم صهیونیستی را شکست دهند.

پنجمین آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مقاومت استان گیلان

به گفته او، وحدت در بین کشور‌های اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به سرلوحه امور قرار گرفته و به پیروزی امت اسلامی کمک کنند و اکنون شاهدیم که شیعیان یمن، عراق و حتی سوریه به یاری لبنان و غزه شتافتند.

استاندار گیلان همچنین شهدا را چراغ راه هدایت کشور دانست و افزود: ما با شهدا میثاق بستیم تا زمانی مسئولیت داریم که امانت‌دار شهدا باشیم و قطعا این چنین خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.