مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: اجرای طرح سپاس از مهمترین برنامه‌های هفته بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی به شمار می‌رود.

رضا ربیعی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی افزود: طبق برنامه بالغ بر ۱۰۰ برنامه در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران و در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی تدوین شده است.

وی بر اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم تاکید کرد :اجرای طرح سپاس از مهمترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود که به صورت محله‌محور و مردم‌محور برگزار می‌شود، طرح سپاس با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دیدار حضوری و ملاقات با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عطرافشانی و گلباران قبور شهدا را از دیگر برنامه‌ها این هفته دانست و ادامه داد: گلباران گلزار ۵۸۸ شهید در استان مرکزی همزمان با گلباران مزار ۲۰ هزار شهید در سطح کشور در دستور کار قرار دارد.

وی خدمت به خانواده معزز شهدا و جانبازان را افتخار بزرگی دانست و گفت: توجه به خانواده شهدا و همچنین جانبازان، بزرگداشت و عظمت بخشیدن به این عزیزان نیاز امروز ماست و باید همواره در مسیر احیای آرمان‌های شهدا حرکت کنیم در این راستا دیدار با جانبازان به ویژه والدین شهدای بستری در بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

ربیعی ادامه داد: هر اقدامی که در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا انجام گیرد وظیفه شرعی و قانونی مدیران و مسئولان است، زیرا ما هرچه داریم از برکت خون و رشادت‌ها و استقامت پایداری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده مکرم آنهاست.

برچسب ها: طرح سپاس ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار