سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: آسایش و امنیت ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی تمام نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

تراب محمدی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: آذربایجان شرقی تاکنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی آسایش و امنیت ایران اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی تمام نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و اظهار کرد: با وجود دفاع رزمندگان ایرانی در برابر ۸۶ کشور جهان در دوران جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با قدردانی از عملکرد سازمان همیاری در دوره مدیریت جدید این سازمان گفت: خدمت صادقانه و مجاهدانه و به شکل کارآمد، وظایف و اهداف سازمان همیاری در این دوره مشهود است که امیدواریم بیش از پیش ادامه یابد.

تراب محمدی از تمامی شهرداران شهر‌های استان خواست که همکاری‌های موثر و عملیاتی خود با سازمان همیاری را افزایش داده و برای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از عملکرد دولت و نظام در مفهوم کلان بکوشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی یادآور شد: افزایش مشارکت شهرداری‌ها در موضوعات اجتماعی و فرهنگی ضروری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تعامل و همکاری سازمان همیاری با شهرداری‌های استان روند خوبی را در دوره مدیریت جدید سپری می‌کند.

 موحدنیا با تاکید بر اینکه افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها باید در اولویت باشد افزود: رفع مشکلات شهرها نیازمند تلاش شبانه‌روزی شهرداری‌هاست.

وی بر اهمیت استفاده شهرداری‌ها و سازمان همیاری از فناوری‌های نوین و علم روز در تدوین شناسنامه املاک و تلاش برای ارزش‌افزایی بیشتر آنها تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از تمایل این سازمان به افزایش تعامل همه‌جانبه با شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود عقب‌ماندگی‌های گذشته در این زمینه جبران شود و با افزایش تعامل با شهرداری‌ها به وظایف خود در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم عمل شود.

 نورمحمدی با تبیین بخش مهمی از عملکرد عمرانی سازمان طی امسال نسبت به سال ۱۴۰۲ افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد انعقاد بیش از ۲ هزار میلیارد ریال قرارداد با شهرداری‌های مختلف استان هستیم که حاکی از افزایش ۱۶۶ درصدی آن در مقایسه با سال گذشته است.

وی راه‌اندازی مجدد و تعمیرات اساسی کارخانه‌های سازمان از جمله کارخانه آسفالت شبستر و ایلخچی و قطعات بتنی را از دیگر اقدامات مهم انجام شده دانست و اظهار کرد: برخی از این کارخانه‌های بیش از ۱۵ سال بود که فعالیت نداشتند.

نورمحمدی ادامه داد: با راه‌اندازی و فعال شدن کارخانه‌های آسفالت میزان ریالی فروش آسفالت به شهرداری‌ها توسط سازمان بیش از ۲۱۲ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش یافت.

وی اتمام تعهد خاک‌برداری سازمان در شهرک طلائیه و آغاز عملیات احداث زیرساخت‌های شهرک، پیگیری اداری اخذ سند مالکیت شهرک طلائیه و صدور آن در روز‌های آتی، عقد قرارداد مشارکت در سرمایه‌گذاری دهکده توریستی دند و گازرسانی به کارخانه آسفالت ایلخچی با هزینه‌کرد بیش از ۴۰ میلیاردریالی جهت افزایش بهره وری تولید را از اقدامات این سازمان اعلام کرد.

نورمحمدی افزود: احداث جاده بانوان ورزشگاه بانوان یادگار امام (ره) با صرف هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، طراحی سایت قوش گلی سهند و شروع عملیات اجرایی، ثبت ۲ معدن به نام سازمان و آماده‌سازی جهت آغاز استحصال معادن، اخذ نمایندگی چهار شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات و خدمات شهری برای پنج استان شمال غرب از دیگر اقدامات این سازمان است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار