استاندار ایلام گفت: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نماد ایثار و مقاومت برای جوانان نسل جدید هستند و نقش الگویی شایسته را ایفا می‌کنند.

 حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: چنین جلسات و برنامه‌هایی تداعی‌گر خاطرات دوران دفاع مقدس و دل‌دادگی به قرآن و اهل‌بیت (ع) را یادآوری می‌کند.

وی افزود: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نماد ایثار و مقاومت برای جوانان نسل جدید هستند و نقش الگویی شایسته را ایفا می‌کنند.

وی یادآورشد: در دنیای قدرت صرفاً عامل مرئی نیست و عامل نامرئی هم قدرت است، در دوران دفاع مقدس صدام بعثی که مورد حمایت کشور‌های غربی، چون انگلیس، فرانسه و بلوک شرق مانند شوروی سابق بود به جنگ نابرابر علیه نظام جمهوری اسلامی آمد و این در حالی بود که بیش از ۱۹ ماه از وقوع انقلاب و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی نگذشته بود و در آن مقطع صدام ملعون از عامل معنویت یعنی رهبری، شجاعت، اخلاص، وحدت و ایمان مردم غافل بود.

بهرام‌نیا ادامه داد: در آن زمان که ۱۹ نقطه مهم کشور توسط رژیم بعثی صدام بمباران شد، نیرو‌های مردمی، ارتش و سپاه با تمام وجود به میدان آمدند و ایستادگی کردند تا پرچم اسلام هم‌چنان بر بلندی‌ها در اهتزار باشد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، رزمندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.