مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: ۱۸ هزار فرصت شغلی درحوزه تعاون اردبیل وجود دارد.

بهروز رحیم زاده گفت: نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ شرکت تعاونی فعال در استان اردبیل وجود دارد و این تعداد شرکت، فرصت‌های شغلی متنوعی را برای تعاونگران و فعالان واحد‌های کارگاهی فراهم کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: بانک توسعه تعاون استان اردبیل در بخش‌های مختلف به ویژه به منزله بانک تخصصی حوزه تعاون، نقش آفرین است و طبق ارزیابی‌هایی که در استان انجام می‌گیرد، به مدد همکاری مدیر و نیروهایش همواره در رتبه‌های بالا قرار گرفته است.
به گفته او، بانک توسعه تعاون استان اردبیل از نظر پرداخت تسهیلات از محل‌ها و منابع مختلف داخلی، تبصره ۱۸ و ۱۶ و طبق تفاهم نامه‌ای که با وزارتخاته متبوع دارد، نقش خوبی در حوزه اشتغالزایی ایفا کرده است.
رحیم زاده افزود: به شرکت‌های تعاونی توصیه می‌کنیم که بانک توسعه تعاون را به عنوان یکی از بانک‌های مد نظر خود قرار دهند و امیدواریم دست بانک توسعه تعاون نیز برای پرداخت تسهیلات و حمایت از شرکت‌ها باز باشد.
او تصریح کرد: ۱۰ طرح به مناسبت هفته تعاون امسال در شهریور ماه در نقاط مختلف این استان به بهره برداری رسید که در ۲ شهرستان و هشت روستای استان با مجموع سرمایه‌گذاری ۶۷۳ میلیارد ریال و اعطای ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به اجرا درآمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.