رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شورای شهر از عدم توجه کافی مجموعه مدیریت شهری به نظم و انظباط شهر بسیار ناراضی است.

اسعد فریدی در جلسه این کمیسیون که با حضور اعضای این کمیسیون و برخی از مدیران شهرداری برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش بی‌نظمی‌هایی در سطح شهر هستیم که این امر نه تنها بر چهره زیبای شهر بلکه بر رفت و آمد و آسایش شهروندان تاثیر منفی گذاشته است. 

وی عنوان کرد: شورای شهر انتظار دارد که مجموعه مدیریت شهری با جدیت بیشتری به این موضوع ورود کند و اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت انجام دهد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به وضعیت نامطلوب دستفروشان در پیاده راه فردوسی و شایعات در مورد برخی کارکنان شهرداری در این حوزه، یادآور شد: در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر استفاده‌ی برخی کارکنان شهرداری از اماکن عمومی مانند پیاده‌راه فردوسی برای کسب درآمد شخصی وجود دارد، نباید این موارد را به پای همه کارکنان شهرداری نوشت.

فریدی افزود: اکثریت قریب به اتفاق کارکنان شهرداری با دلسوزی و تلاش فراوان در جهت خدمترسانی به شهروندان گرامی قدم برمی‌دارند و همواره پاکی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. اینگونه رفتار‌های نادرست، به وجهه‌ی کلی شهرداری نیز لطمه می‌زند.

وی با اشاره براینکه وضعیت میدان آزادی به سرنوشت بسیاری از مکان‌های عمومی به دلیل وجود دست‌فروشان دچار بی‌نظمی شده است،  خواهان ساماندهی هرچه سریعتر دستفروشان شد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج، خواهان تسریع در روند اجرایی شدن بسته‌های سرمایه‌گذاری و ساماندهی وضعیت تعدادی از دکه‌های سطح شهر سنندج شد.

برچسب ها: شورای شهر ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.