پس از ۲۱ سال، به همت بنیاد نخبگان استان کرمان، برگزیدگان دهه‌های هفتاد و هشتادِ جشنواره خوارزمی دور هم جمع شدند.

در آستانه فرا رسیدن روز ملی نخبگان و مصادف با ایام بازگشایی مدارس، در برنامه‌ای ابتکاری برگزیدگان جشنواره خوارزمی استان به همراه اساتید راهنمایشان پس از ۲۱ سال به همت بنیاد نخبگان استان کرمان دور هم گردآمدند و خاطرات سالیان دور را زنده کردند.

سرگزی رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان در این آیین ضمن خیرمقدم به حضار، هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را تبادل نظر و بارش فکر در دو نسل متفاوت از جامعه برای تلفیق نیروی جوانی دانش آموزان سابق و تجربه گرانسنگ معلمان سابق پژوهشکده دانش آموزی استان کرمان در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ هجری شمسی برشمرد.

وی، تاکیدِ افشین رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری مبنی بر توجه ویژه به حوزه دانش آموزی را نشانگر تغییر رویکرد و اهمیت دادن مسئولین بر برنامه ریزی از پایه و تمرکز بر استعداد‌های برتر در این زمینه دانست.

در ادامه، شرکت کنندگان به بیان خاطرات و ارائه پیشنهاد به منظور رشد و تعالی پژوهش‌های دانش آموزی با نگاه بر پژوهش‌های کاربردی بین دانش آموزان پرداختند و ضمن قدردانی از بانیان برگزار کننده جلسه، خواستار استمرار این نشست‌ها با هدف نتیجه گرایی و پیشبرد بهتر مسائل حوزه دانش آموزی شدند.

در پایاناین مراسم از سوی رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان از اساتید راهنمای برگزیدگان جشنواره خوارزمی قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار