سازمان پزشکان بدون مرز از افزایش امدادرسانی‌ها در لبنان همزمان با گسترش حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

همزمان با تشدید توحش رژیم صهیونیستی در لبنان، نهاد‌های بین المللی نیز کمک‌های خود در این کشور را گسترش داده اند. اکنون ده‌ها هزار غیرنظامی در این کشور به دلیل حملات دشمن صهیونیستی آواره شده اند. 

به گزارش الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: همزمان با افزایش درخواست‌ها برای کمک‌های امدادی در لبنان، تیم‌های امدادی ما اقدام به گسترش امدادرسانی به غیرنظامیان می‌کنند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: اولویت ما در امدادرسانی‌ها در لبنان کمک‌های غیرخوراکی از جمله توزیع اقلام بهداشتی در میان آوارگان لبنانی و ارائه کمک‌های اولیه پزشکی است. اکنون تیم‌های امدادی ما اقلام بهداشتی نظیر تشک و بسته‌های بهداشتی را میان نیازمند در سرتاسر لبنان توزیع می‌کنند. 

این بیانیه می‌افزاید: همچنین اکنون واحد بهداشت روانی به منظور ارائه کمک‌های روانشناسی به آورگان لبنانی و افرادی که طی حملات اسرائیل دچار مشکل شده اند در این کشور دایر شده است. 

پزشکان بدون مرز می‌گوید: اکنون بسیاری از کارکنان ما در لبنان در حالی در خانه‌های خود پناه گرفته اند که جنگنده‌های اسرائیلی در حال انجام عملیات بر فراز خانه‌های آنها هستند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار