آمریکا به واسطه پایان دادن به تولید و واردات محصولاتی که از پوست کانگورو تولید می‌شود، به دنبال پایان دادن به کشتار میلیون‌ها کانگورو در سال است.

سالانه حدود ۲ میلیون کانگورو وحشی به خاطر استفاده از چرم آنها کشته می‌شوند. کشتار تجاری کانگوروها که در حال حاضر بزرگترین کشتار پستانداران برای پوست آنها در سراسر جهان است، بیشتر به واسطه استفاده از چرم آنها در تولید کفش ورزشی استفاده می‌شود.

در همین راستا کشور آمریکا به واسطه قانون حفاظت از کانگورو‌ها به دنبال پایان دادن به این عمل غیرانسانی با ممنوعیت فروش و ساخت کالا‌های ساخته شده از پوست کانگورو‌ها در ایالات متحده و همچنین ممنوعیت فروش خود پوست این جانور است.

برای اجرای این ممنوعیت، این قانون به وزیر بازرگانی ایالت متحده با مشورت با سایر آژانس‌های فدرال، اختیار می‌دهد تا مجازات‌های مدنی و کیفری، از جمله جریمه‌هایی تا ۱۰ هزار دلار، وضع کند و مقررات اضافی برای حفاظت از این جانوران را تدوین کند.

گفتنی است، ایالات متحده آمریکا دومین بازار تجاری بزرگ محصولات تولید شده از پوست کانگورو‌ها در جهان است.

کانگوروها، نماد حیات وحش منحصر به فرد استرالیا هستند که در سال‌های اخیر به واسطه کشتار با کاهش شدید جمعیت روبه‌رو شده‌اند.

برچسب ها: حیات وحش ، کانگوروها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
امریکا جنایتکار است حدود 100 میلیون انسان سرخپوست را قتل عام کرد و ریشه هر شریست. هیچ کاری که ظاهرش خیر است نمی کند مگر در باطنش دنبال نابودی خوبی دیگریست. شیطان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
این همه سال داشتن جنایت می کردند و این طرفداران محیط زیست داخل و خارج هیچ صداشون در نیومده. حالا که میخواهند قانونی وضع کنند به عنوان کار خوب دولت امریکا خبرش پخش می شود. چه جالب !!!
Germany
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
کانگرو گوشتش حرومه و باید بشدت کم بشن و به جاش گوسفند زیاد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
آخه بیسواد داره میگه استفاده از پوست نه گوشتش.
آخرین اخبار