جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

در این برنامه علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و مقاومت، جمع دیگری از فعالان دفاع مقدس نیز از طریق ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها در این دیدار حضور خواهند داشت.

بیانات رهبر انقلاب در این برنامه از ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز چهارشنبه به صورت زنده و مستقیم از رسانه‌های KHAMENEI.IR و Leader.ir و شبکه یک سیما پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
MAC MAC - 11
۲۲:۴۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
سلاح رو اگر به صورت سازمانی فروش و واگذاری کنه بجز 21/5 درصد بیشتر گیرش نمیاد پس مجبور هست آزاد هم بفروشه تا لااقل 32 درصد مثلا !!
علی در عربستان یک رئیس پلیس بود !!!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشته قم
۲۱:۲۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
سلام والله ماهم 28 ماه خدمت درجبهه داریم کارت ایثار هم ارتش داده ودرآن مدت حضور درجبهه ذکرشده تا حالا یم نفر نگفته حالت چطوره دربدترین شرایط جتگی خط مقدم وفاصله 300 متری دشمن بودیم هیچ امتیازی یرای ما محاسبه نشده لطفا یکی جواب درست بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
چرا اطلاع رسانی نکردید!؟!
ما هم مشتاق دیداریم.
آخرین اخبار