فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران جنوب استان علیه سوداگران مرگ و کشف بیش هزار و ۵۰۰ لیتر مواد اولیه ساخت شیشه خبر داد.

 سردار رضا شجاعی  بیان داشت: مرزداران جنوب استان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان برای برنامه‌ریزی جهت ورود محموله مواد مخدر در منطقه مرزی آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه افزود: مأمورین با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی جهت انسداد معابر وصولی اعزام و با حضور به موقع موجب غافلگیری سوداگران مرگ شدند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر که خود را در تنگنای ماموران ما دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که در پاکسازی از منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار هزار و ۶۲۰ لیتر (مواد اولیه ساخت شیشه) را کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با هرگونه عمل سودجویانه و خرابکارانه در مرز‌های جنوب غربی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد و در پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نخواهند کرد.

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار