دبیر پروژه مهر و رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان همدان گفت: هیچ کلاس خالی و بدون معلم در استان وجود ندارد.

حجت‌اله چهاردولی با بیان اینکه در بحث کمبود معلم همیشه اعلام کردیم که کمبود وجود دارد، اما نکته مهم این است که هیچ کلاس خالی و بدون معلم در استان نداریم.

او با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت اضافه تدریس شاغلین، اضافه تدریس بازنشسته‌ها و ورودی‌های سال ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان کلاس‌ها را پر کردیم، گفت: تمام تلاش ما این است که کیفیت تحصیل دانش‌آموزان بالا برود.

دبیر پروژه مهر و رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه نسبت به پارسال تراز نیروی انسانی ما ۸۲۵ نفر مثبت است، گفت: این یعنی ما اگر سال قبل ۳ هزار نیرو کمبود داشتیم، الان کمبود ما به ۲ هزار نفر رسیده است.

چهاردولی با اشاره به اینکه کمبود معلم در نقاط مختلف استان و ناحیه یک و ۲ همدان وجود دارد، گفت: کمبود معلم داریم، اما کلاس خالی نداریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا یک رشته در یکی از هنرستان‌های همدان تا امروز بدون معلم بوده است؟ گفت: هفته اول و دوم مهر ماه بخاطر وجود برخی جا به جایی‌ها و تاخیر در ابلاغ دبیران، چنین مشکلاتی وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.

دبیر پروژه مهر و رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال تعداد دانش‌آموزان در حوزه ابتدایی ۱۸۸ هزار نفر است، گفت: بر اساس آنچه برای میانگین کلاس‌ها تعریف شده، نباید میانگین هر کلاس بالاتر از ۳۷ نفر باشد که تراکم کلاسی در استان ما کمتر از ۲۵ نفر است.
هیچ کلاسی در همدان بدون معلم نیست
دبیر پروژه مهر و رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان همدان گفت: هیچ‌ کلاس خالی و بدون معلم در استان وجود ندارد.

حجت‌اله چهاردولی با بیان اینکه در بحث کمبود معلم همیشه اعلام کردیم که کمبود وجود دارد، اما نکته مهم این است که هیچ‌ کلاس خالی و بدون معلم در استان نداریم.

او با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت اضافه تدریس شاغلین، اضافه تدریس بازنشسته‌ها و ورودی‌های سال 1400 در دانشگاه فرهنگیان کلاس‌ها را پر کردیم، گفت: تمام تلاش ما این است که کیفیت تحصیل دانش‌آموزان بالا برود.

دبیر پروژه مهر و رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات  آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه نسبت به پارسال تراز نیروی انسانی ما 825 نفر مثبت است، گفت: این یعنی ما اگر سال قبل 3 هزار نیرو کمبود داشتیم، الان کمبود ما به 2 هزار نفر رسیده است.

چهاردولی با اشاره به اینکه کمبود معلم در نقاط مختلف استان و ناحیه یک و 2 همدان وجود دارد، گفت: کمبود معلم داریم، اما کلاس خالی نداریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم‌ مبنی بر اینکه چرا یک رشته در یکی از  هنرستان‌های همدان تا امروز بدون معلم بوده است؟ گفت: هفته اول و دوم مهر ماه بخاطر وجود برخی جا به جایی‌ها و تاخیر در ابلاغ دبیران، چنین مشکلاتی وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.

دبیر پروژه مهر و رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات  آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال تعداد دانش‌آموزان در حوزه ابتدایی 188 هزار نفر است، گفت: بر اساس آنچه برای‌ میانگین کلاس‌ها تعریف شده،‌ نباید میانگین هر کلاس بالاتر از 37 نفر باشد که تراکم کلاسی در استان ما کمتر از 25‌ نفر است.

چهاردولی از دو شیفته بودن برخی مدارس در استان خبر داد و گفت: مدارس دو شیفته ما در پوشش فضای آموزشی موثر است و از طرفی هم همکاران شیفت صبح ما در شیفت بعد از ظهر هم برای جبران کمبود اضافه تدریس دارند.

چهاردولی از دو شیفته بودن برخی مدارس در استان خبر داد و گفت: مدارس دو شیفته ما در پوشش فضای آموزشی موثر است و از طرفی هم همکاران شیفت صبح ما در شیفت بعد از ظهر هم برای جبران کمبود اضافه تدریس دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.