معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ضمن برخورد با هر تخلفی قیمت نان در قالب بنر در نانوایی نصب خواهد شد.

اسدالله ربانی‌مهر با بیان اینکه تخلفات نانوایی‌ها در همدان به نسبت کمتر از مناطق دیگر است گفت: از سوی دیگر قیمت نان نیز کمتر از دیگر مناطق گزارش شده به طور مثال آنچه معمول است نان پرکنجد در همدان ۶ هزار تومان و در تهران ۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود البته هر دو مورد تخلف است.
او با اشاره به مصادیق تخلف نانوایی‌ها در همدان گفت: وزن کم چانه، بعضا قیمت نامتعارف و نان کنجددار از مصادیق تخلف است اگرچه نان کنجددار به بخشی از درآمد نانوایان تبدیل شده است. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: نانوایان پس از کاهش سهمیه آرد از نظر درآمدی دچار مشکل شدند و از این لحاظ کارشان صرفه اقتصادی ندارد.

ربانی مهر با اشاره به اینکه از سوی دیگر قیمت کنجد و خمیر مایه افزایش پیدا کرده است گفت: افزایش حدودا ۵۰ درصدی ایجاد شده که سبب شده درآمد نانوایان مقرون به صرفه نباشد.
او گفت: اگرچه در بازرسی‌های انجام شده بنا شده، قیمت نان در قالب بنر در نانوایی نصب شود و با هر نوع تخلفی هم برخورد صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: سامانه نانی‌نو اقدام خوبی در راستای جلوگیری از قاچاق آرد در کشور به شما می‌رود، اما نارضایتی نانوایی‌ها را به دنبال داشته به ویژه در بخش کاهش سهمیه آرد که باید اصلاح شود.

برچسب ها: سهمیه آرد ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.