با حضور اصحاب رسانه و خانواده دو شهید رسانه و خبر نهاوند نخستین یادواره رسانه‌ای این دو شهید عزیز در دفتر نشریه فریاد نهاوند برگزار شد.

 

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و به خاطر تجلیل از دو خانواده شهید الله مراد نادری شهید صداوسیما و رسانه ملی و شهید رضا سوری شهید خبرنگار با حضور خانواده‌های معظم دو شهید، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در دفتر گروه رسانه‌ای فریاد نهاوند برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری گفت: در طول دوران دفاع مقدس خبرنگاران و عکاسان در کنار رزمندگان دلاوری‌های آنها را روایت کردند، امروز هم اصحاب رسانه در فضای مجازی در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و این بهترین راه مبارزه با دشمنان ملت ایران است.

در ادامه مراسم علی چگنی، مسئول خانه مطبوعات نهاوند ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، گفت: امروز رسانه‌های نهاوند برای نخستین بار مزین به حضور دو خانواده شهید رسانه همراه با خبرنگاران است و این افتخار بزرگی برای ماست.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دوران نوجوانی افتخار حضور در جبهه را داشتم و از نزدیک شاهد رشادت‌های رزمندگان بودم و بار‌ها شاهد فعالیت اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاس‌ها در طول دوران دفاع مقدس بودم و با اینکه شغل معلمی را برگزیدم، روزی نیست که در جبهه فرهنگی رسانه و مدرسه یاد رفقای شهیدم نباشم.

چگنی گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس بیان ارزشمندی رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر است و همه ما امنیت و آسایش خود و مملکت را مدیون خون‌های مطهر شهدا هستیم.

مسئول خانه مطبوعات نهاوند، گفت: امروز وظیفه سنگینی بر عهده همه ما خبرنگاران و اصحاب رسانه است و باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای را انجام دهیم و نگذاریم فرمان رهبری در بحث فضای مجازی بر زمین بماند.

در پایان این مراسم از طرف بسیج رسانه شهرستان نهاوند و خانه مطبوعات از دو خانواده شهید رسانه نهاوند تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.