معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سازمان نظام پزشکی نسبت به نظارت بر انعقاد قرارداد پزشکان با بیمه های پایه اقدام کند و در خصوص حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج بیمارستان ها و مراکز درمانی استان جهت ارائه خدمات بهتر اقدام به روز رسانی سیستم های بیمه ای کنند.

اکبر پورات در نشست مشترک کارگروه فرهنگی، اجتماعی و شورای اجتماعی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پوشش بیمه ای مراکز درمانی در سطح استان باید تقویت شود و وضعیت مراکز زیر نظر شرکت نفت، مراکز بیمه نیروهای مسلح که هیچ قراردادی با بیمه های پایه ای ندارند مشخص شود.

وی افزود: راه اندازی سامانه جامع و یکپارچه برای عقد قراداد بیمه های پایه و تکمیلی در استان ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای جمع آوری قلیان در اماکن عمومی هم مقرر گردید با کارگروهی متشکل از شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، فراجا و اصناف اقدامات لازم انجام دهند.

پورات با اشاره به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان عنوان کرد: این طرح به صورت مستمر در سطح استان بوشهر در حال اجرا است .

وی بیان کرد: حوزه کودکان کار و خیابان یکی از مسائل مهم آسیب اجتماعی به شمار می رود که در وضعیت بصری شهر تأثیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام این که استانداری بوشهر در این زمینه حمایت کامل خواهد کرد، گفت: انتظار می رود تمامی دستگاه‌های مسئول در این حوزه با قدرت به وظایف خود عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.