با تولید بیش از ۳۳ هزار تن محصول ورق گالوانیزه در شهریور و نیز تولید بیش از ۱۷۷ هزار تن انواع محصولات گالوانیزه در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری رکورد تولید ماهانه و سالانه در این شرکت ثبت شد.

 مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اعلام ثبت رکورد‌های تولید ماهانه و ۶ ماهه در این شرکت گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تلاش و عزم راسخ کارکنان و تیم مدیریتی خود موفق به ثبت رکورد جدید در میزان تولید ماهانه و نیز ۶ ماهه شد.

حمید شجاعی افزود: شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری با همه توان همواره در تلاش است در دوره زمانی هرچه کوتاه‌تر به ظرفیت نامی خود یعنی تولید ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات گالوانیزه دست یابد.

شجاعی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری بیان کرد: انتخاب شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری اهمیت تولید را در سال جاری دوچندان نموده و انتخاب این شعار بیانگر درجه بالای اهمیت موضوع تولید می‌باشد و کارکنان شرکت ورق خودرو این مهم را سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار داده و با اراده آهنین در حال نیل به اهداف بلند مدت شرکت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی و واحد‌های پشتیبانی شرکت ورق خودرو با حمایت‌های بی دریغ شرکت معظم فولاد مبارکه موفق شد تاکنون بیش از ۲۰ گرید متنوع از محصولات گالوانیزه را تولید و روانه بازار نماید. شجاعی اظهار داشت: تولید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق خودرو در مدت مشابه سال قبل ۱۶۳۰۸۴ تن بود و امسال با رشدی معادل ۸ درصد موفق به ثبت رکورد شدیم.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در خصوص ثبت رکورد تولید ماهانه نیز گفت: در شهریور ماه با تولید ۳۳۶۸۰ تن محصول موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه شدیم و رکورد ماهانه قبلی که مربوط به اردیبهشت ماه سال‌جاری با رقم ۳۳۵۵۰ تن بود را به میزان ۱۳۰ تن افزایش دادیم.

 

برچسب ها: ورق خودرو ، تولیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار