رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی با حضور ۲۹ شرکت‌کننده همزمان با سراسر کشور، برگزار می‌شود.

محسن مولوی با اشاره به اینکه مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری در بخش معارفی پنجم مهرماه به‌صورت همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون کتبی با شرکت ۲۹ متسابق آقا و بانوی برگزیده از سراسر استان در رشته‌های تفسیر قرآن، نهج‌‎البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود. 

وی با ذکر اینکه منابع مرحله استانی در سامانه ثبت‌نام قابل دریافت است، ادامه داد: این آزمون با حضور ۹ شرکت‌کننده در رشته تفسیر، ۱۷ شرکت‌کننده در نهج‌البلاغه و سه شرکت‌کننده در رشته صحیفه سجادیه برگزار می‌شود و متسابقان در صورت کسب نمره حدنصاب، به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

مولوی بیان کرد: آزمون بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن در روز پنجشنبه، پنجم مهرماه از ساعت ۱۰ در مدرسه سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهرکرد واقع در انتهای خیابان مولوی غربی، روبروی جامعة‌القرآن برگزار می‌شود که علاوه بر اطلاع‌رسانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امروز جزئیات و اطلاع‌رسانی دقیق در این خصوص به همه متسابقان از طریق پیام کوتاه ارسال شده است.

یادآور می‌شود: پارسال و در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی، از مجموع نمایندگان راه‌یافته به فینال بخش معارفی، «غلامحسین فاتحی» توانست رتبه نخست کشور را در رشته نهج‌البلاغه کسب کند.

برچسب ها: قران ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار