معاون هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با رای اعضا جشن مهر سینمای ایران در گلستان از ۸ تا ۱۰ مهر با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

رضا یازرلو گفت: عصر دوشنبه دومین جلسه هم اندیشی ویژه برپایی جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان با حضور اعضا برپا شد.

وی افزود: در این دوره الله قلی نظری از چهره‌های پیشکسوت عرصه هنر‌های نمایشی به عنوان دبیر اجرایی این جشن انتخاب شده و مقرر شده است برنامه‌هایی در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ مهر ماه در قالب برنامه‌های مهر سینمای ایران در استان گلستان اجرا شود.

یازرلو با اشاره به اینکه برپایی جشن متمرکز و تجلیل از فعالان سینمایی و معرفی چهره سال سینمایی استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه این ایام است، افزود: دیدار و تکریم پیشکسوتان سینمایی استان، برپایی کارگاه آموزشی و حضور سینما سیار در چند منطقه کم برخوردار استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ مهر ماه آیین پایانی مهرسینمای ایران در محل موزه سینمای ایران برپا خواهد شد ادامه داد: در این روز مسئولان سینمایی کشور میزبان هنرمندان مطرحی که توسط استان‌ها معرفی شده‌اند خواهند بود.

یازرلو سپس گفت: جشن مهر سینمای ایران در گلستان برای شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس برنامه ریزی شده است و در مراسم متمرکز گرگان، میزبان مهمانی ملی خواهیم بود.

گفتنی است، در پایان این جلسه حاضران ضمن خود ارزیابی برایی دوره پیشین این جشن در استان گلستان، در خصوص دیگر برنامه‌های پیشنهادی و نیز نحوه انتخاب نفرات برای تجلیل به گفتگو و تبادل نظر نشستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.