در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، سال تحصیلی جدید در هنرستان جوار کارخانه شیشه اردکان آغاز شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه ما حاصل تلاش و ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان است و ما باید قدرشناس آنها باشیم.

وی با بیان اینکه خدای متعال در قرآن کریم دستور داده است که زحمت و تلاش دیگران را نادیده نگیریم، افزود: این تلاش و کوشش در زمینه‌های مختلف ظهور و بروز پیدا می‌کند و بارزترین تلاش ها، ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است که از همه هستی خود برای تأمین امنیت کشور گذشتند و هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است که بیشتر متوجه این نکته باشیم و اگر قدرشناس نباشیم قطعا خداوند برکات خود را کمتر به ما می‌دهد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به اهمیت علم آموزی در دین اسلام، گفت: یکی از عوامل فضیلت پیدا کردن انسان، علم و تخصص است و علم حتی به حیوانات نیز ارزش می‌دهد.

وی با تشکر از مدیر عامل و مجموعه شیشه اردکان برای راه اندازی این هنرستان ابراز امیدواری کرد: همه صنایع به سهم خود برای ساخت مدارس و فضا‌های آموزشی اقدام کنند.

محمود عزیزیان مدیرعامل کارخانه شیشه اردکان نیز در این آیین افزود: در سال آینده ساختمان هنرستان جوار کارخانه‌ شیشه با کارگاه‌های متعدد تکمیل و آماده بهره برداری است.

وی در این آیین هنرجویان اردکانی را تلاشگران برجسته‌ای عنوان کرد و گفت: این هنرجویان ایران و اردکان را به سمت رشد و توسعه می‌برند و نام اردکان را به عنوان یک برند مطرح می‌کنند.

عزیزیان گفت: کارخانه شیشه اردکان ماحصل زحمات اردکانی هاست و محصولات آن به دیگر کشور‌ها صادر می‌شود، همه هنرجویان عضوی از یک خانواده هستند و در آینده از افتخارات ما محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه جوانان باید به خودباوری برسند این هنرجویان می‌توانند یک تولیدکننده و صنعتگر باشند، افزود: ایمان داشته باشید، جویای علم شوید و از مزیت‌ها و امکانات این مکان استفاده کنید، اردکان شهر صنعتی است و این مهارت‌ها می‌تواند برای آینده تان موثر باشد.

عزیزیان تأکید کرد: این هنرجویان می‌توانند نام اردکان را به عنوان یک برند مطرح کنند. 

وی همچنین به اهمیت خودباوری جوانان و استفاده از امکانات موجود در این هنرستان اشاره کرد و گفت: این مهارت‌ها می‌تواند برای آینده آنها مؤثر باشد.

جواد عزیزیان از دیگر مدیران کارخانه، همچنین به هنرجویان توصیه کرد: به یادگیری زبان و مطالعه مقالات علمی بپردازند تا بتوانند در دنیای پیشرفته امروز موفق شوند. 

در پایان این مراسم، از محمود عزیزیان مدیرعامل کارخانه شیشه با لوح تقدیر توسط مدیر آموزش و پرورش تقدیر شد.

هنرستان جوار کارخانه‌ شیشه اردکان با ٨٢ دانش آموز در رشته‌های برق صنعتی، تراشکاری، ماشین ابزار و الکتروتکنیک فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.