رئیس اداره پست مهاباد گفت: امسال ۳۰۰ هزار مرسوله پستی به مقصد این شهرستان ارسال شد که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کمال عثمانی رئیس اداره پست مهاباد با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مرسوله‌های پستی دریافتی در این شهرستان، گفت: همچنین امسال ۳۸۷ هزار مرسوله پستی از مبدا این شهرستان به مقاصد داخلی و خارجی ارسال شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از مجموع مرسولات پستی ارسال شده، ۲۸۲ مرسوله به خارج از کشور ارسال و مابقی نیز به مربوط به شهر‌های مختلف کشور بوده که توسط همکاران اداره پست در سطح شهر و روستا تحویل گیرندگان داده شده است.

رئیس اداره پست مهاباد ادامه داد: دغدغه اصلی اداره پست در حال حاضر نبود نامگذاری معابر شهری است که براساس برآورد اولیه حدود ۳۰ درصد فاقد نام و ۵۰ درصد هم فاقد پلاک هستند.

وی بیان کرد: سرویس احراز هویت مکانی که بواسطه آن متقاضیان براساس کدپستی هوشمند و اطلاعات جغرافیایی سنجیده می‌شوند، یک ضرورت بوده که نبود زیرساخت‌های لازم امکان سرویس‌های الکترونیکی و دولت الکترونیک را با مشکل مواجه می‌کند.

عثمانی یادآور شد: انتظار می‌رود نهاد‌های مسئول از جمله شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه‌های مرتبط با نگاهی مسئولانه به مشکل زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله نامگذاری معابر و پلاک کوبی و سایر اقدامات آدرس استاندارد را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.