ابراهیم رضایی گفت: اظهار نظر یکی از همکاران ما در ارتباط با موضوع دخالت ایران در خرید برخی از تجهیزات لبنان و حزب‌الله اظهار نظر شخصی است.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهار نظر یکی از همکاران ما در ارتباط با موضوع دخالت ایران در خرید برخی از تجهیزات لبنان و حزب‌الله اظهار نظر شخصی است و موضع کمیسیون امنیت ملی نیست. کمیسیون و مجلس تاکنون هیچ بررسی در این‌ ارتباط انجام نداده است و مطلبی نبوده است.

پیش از این احمد بخشایش اردستانی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود به‌طورقطع نیرو‌های جمهوری اسلامی در خرید پیجر‌های حزب‌الله نقش داشته‌اند و بنابراین دستگاه‌های اطلاعاتی ایران نیز باید به این مسئله ورود پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با رد چنین ادعایی توضیح داد: در ارتباط با حوادث منطقه از جمله موضوعات و حوادث تروریستی لبنان و برای بررسی ابعاد مختلف امنیتی و فنی حوادث لبنان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صبح فردا جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور وزیر ارتباطات و تعدادی از مدیران این وزارتخانه و همین‌طور مسئولان، فرماندهان و مدیرانی از سپاه، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و برخی از دیگر از دستگاه‌ها خواهد داشت و ابعاد مختلف این حادثه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

رضایی بیان کرد: ما به‌شدت اقدام تروریستی رژیم تروریستی و پادگانی صهیونیستی را در لبنان محکوم می‌کنیم. این اقدام برای ادامه جنایت‌های ۷۰ساله و به‌ویژه یک‌ساله اخیر این رژیم ارزیابی می‌شود.

رضایی گفت: رژیم صهیونیستی با ترور ملت لبنان و با اقدام تروریستی علیه یک ملت و اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان در لبنان ثابت کرده که چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد و ما معتقدیم که از همه ابزار‌ها برای خنثی‌کردن وحشی‌گری‌ها و آدم‌کشی‌های رژیم صهیونیستی و ماشین ترور و ماشین آدم‌کشی و کودک کشی این رژیم باید استفاده کنیم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وسفیر انگلیس در ایران همان سفیر اسراییل است. سفیر فرانسه در ایران سفیر اسراییل است.
۰۶:۴۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
وسفیر انگلیس در ایران همان سفیر اسراییل است.
سفیر فرانسه در ایران سفیر اسراییل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
در جنایت انفجار پیجرها در لبنان توسط رژیم تروریستی اسرائیل دست غربی‌ها به ویژه آمریکا دیده می‌شود.کمک به اسرائیل در انجام جنایت توسط هر کشوری که باشد هرگز از دید نیروهای جبهه مقاومت پنهان نمی‌ماند و یک روزی باید تقاص پس بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت
۰۶:۲۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت
که عملیات تروریستی در لبنان، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اصلی لنبان هم مانند همان مشکل اصلی ایران بوده است که متأسفانه به خیانتکاران و جنایتکاران اعتماد کرده است و اعتماد می کند چرا؟
۰۵:۵۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
مشکل اصلی لنبان هم مانند همان مشکل اصلی ایران بوده است که متأسفانه به خیانتکاران و جنایتکاران اعتماد کرده است و اعتماد می کند چرا؟
آخرین اخبار