آغاز دوره توانمندسازی توانا ویژه تشکل‌های جوانان معاون امور جوانان اداره کل ورزش جوانان سیستان و بلوچستان از آغاز دوره توانمندسازی توانا ویژه تشکل‌های جوانان در استان خبر داد.

پوریا خواجه درگی بیان کرد: رویداد توانا از جمله طرح‌های راهبردی حوزه جوانان در استان است که باهدف توانمندسازی سمن‌ها و تشکل‌های جوانان استان در زمینه‌های موردنیاز برگزار می‌گردد.
 
 وی با اشاره به سیلابس آموزشی رویداد توانا افزود: در این رویداد سرفصل‌های مختلف آموزشی موردنیاز تشکل‌های جوانان همچون مسئله‌شناسی، مخاطب‌شناسی، طرح‌نویسی، کارگروهی، چشم‌انداز نویسی، گزارش‌دهی و... ارائه خواهد شد.

 وی در ادامه تصریح کرد: طی فراخوانی که در ابتدای شهریورماه منتشر شد، ۱۰۴ سمن و تشکل مردم‌نهاد جوانان از سراسر استان ثبت‌نام کرده که کارگاه‌ها به‌صورت منطقه‌بندی شده در پنج شهرستان زابل، سراوان، زاهدان، ایرانشهر و چابهار برگزار خواهد شد.

 معاون امور جوانان ورزش جوانان استان تصریح کرد: این رویداد توسط دفتر طرح‌های ملی و فراگیر معاونت امور جوانان استان و با همکاری مؤسسه پژوهشی قلم و مؤسسه خیریه جهت با اتکا به ظرفیت اساتید آموزشی حاذق استان برگزار می‌گردد.

 خواجه درگی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تداوم ارتباط با این گروه‌ها گفت: پس از کارگاه‌ها طرح‌های خروجی این تشکل‌ها توسط تسهیلگران رویداد بررسی و اصلاح شده و در فرایند‌های حمایت مالی دفتر طرح‌های ملی و فراگیر معاونت جوانان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار