نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های مسلح و همه آحاد مردم برای مقابله با دشمنان گفت: اقتدار، یکپارچگی و وحدت نیرو‌های مسلح کشورمان، خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس افزود: اقتدار، یکپارچگی و وحدت نیرو‌های مسلح کشورمان در کنار برقراری امنیت کامل برای ایران، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، در جهان معاصر که جهانی طوفانی است، دشمنان اسلام و نظام اسلامی از فرسنگ‌ها دور در کار جهانیان دخالت می‌کنند و باعث قتل عام مردم و کودکان مظلوم می‌شوند و یا در سرزمین‌های دیگر اقدام به ترور میهمانان می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در ایران امور تحت هدایت و درایت مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی است و از جانب مقام معظم رهبری به ملت ایران سرمشق داده می‌شود.

فاطمی اظهار داشت: تربیت نیرو‌های نظامی، انتظامی و نیرو‌های مسلح از سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایستادگی در برابر دشمن و مقابله با دشمنان است.

امام جمعه شهرکرد گفت: نیرو‌های مسلح، نیرو‌های نظامی و انتظامی برای همیشه خاری در چشم دشمنان اسلام و بدخواهان ایران زمین و خاری بر چشم دشمنان اسلام و مسلمانان در سراسر عالم است.

به گفته وی، همان‌طور که دولتمردان در فکر رفع مشکلات مردم و رساندن کشور و ملت ایران به سعادت هستند و در مسیر و رسالت خودشان تلاشگر هستند، نیرو‌های مسلح نیز برای اقتدار و سلامت کشور در تلاش هستند.

برچسب ها: رژه ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار